Ένα σύστημα κλήσης προσωπικού ή αλλιώς σύστημα τηλεειδοποίησης διευκολύνει την επικοινωνία των πελατών με το προσωπικό, αλλά και την επικοινωνία ανάμεσα στο προσωπικό. Ένα τέτοιο σύστημα μπορεί να έχει εφαρμογή σε πολλούς διαφορετικούς κλάδους και συμβάλλει τόσο στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, όσο και στην αύξηση της παραγωγικότητας και τη διευκόλυνση της διαχείρισης του προσωπικού.
Όταν ένας πελάτης θέλει να εξυπηρετηθεί, το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι να πατήσει το κουμπί κλήσης (Call button) στη συσκευή κλήσης. Ο αριθμός της συσκευής κλήσης εμφανίζεται άμεσα στην οθόνη του δέκτη συνοδευόμενος από έναν ήχο ειδοποίησης. Έτσι, ο υπέυθυνος για την εξυπηρέτηση πελατών γνωρίζει προς τα πού πρέπει να κατευθυνθεί. Ο δέκτης μπορεί να είναι μία σταθερή οθόνη, αλλά μπορεί και να είναι ένας φορητός δέκτης (pager) που λειτουργεί με μπαταρία και φοριέται ως “ρολόι χειρός” ή τοποθετείται με κλιπ πάνω στα ρούχα.
Αντίστοιχα, το ίδιο σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για επικοινωνία μεταξύ διαφορετικών ατόμων του προσωπικού.
Ένα σύστημα τηλεειδοποίησης μπορεί να έχει μεγάλη αποτελεσματικότητα σε:
Εκσυγχρόνισε σήμερα την επιχείρησή σου! Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα βρεις τεχνολογικά προηγμένα συστήματα κλήσης σερβιτόρου, εργαζόμενου, νοσηλευτή και πελατών.
Προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις εξοπλισμού σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, καθώς και σύγχρονες λύσεις online προβολής.
ΓΕΜΗ: 156518506000
© 2023 Ταμειακά συστήματα DATASPOT- Ι. ΣΩΤΗΡΙΑΔΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. All rights reserved. Κατασκευή ιστοσελίδων Dataspot.gr
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies και άλλες τεχνολογίες καταγραφής για να εξασφαλίσει την σωστή λειτουργία της, την δυνατότητά σας να επικοινωνήσετε μαζί μας, και τη δημιουργία στατιστικών για την χρήση της.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα Cookies που χρησιμοποιούμε στο κατάστημα μας.
Website Cookies
Google Analytics Cookies