9/9

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για το σύστημα κλήσης προσωπικού και σερβιτόρου

16/05/2022
Sotiriadis Dataspot
Συστήματα κλήσης προσωπικού

Όλα όσα πρέπει γνωρίζεις για το σύστημα κλήσης προσωπικού και σερβιτόρου

Ένα σύστημα κλήσης προσωπικού ή αλλιώς σύστημα τηλεειδοποίησης διευκολύνει την επικοινωνία των πελατών με το προσωπικό, αλλά και την επικοινωνία ανάμεσα στο προσωπικό. Ένα τέτοιο σύστημα μπορεί να έχει εφαρμογή σε πολλούς διαφορετικούς κλάδους και συμβάλλει τόσο στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, όσο και στην αύξηση της παραγωγικότητας και τη διευκόλυνση της διαχείρισης του προσωπικού.

Πώς λειτουργεί το σύστημα κλήσης;

Όταν ένας πελάτης θέλει να εξυπηρετηθεί, το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι να πατήσει το κουμπί κλήσης (Call button) στη συσκευή κλήσης. Ο αριθμός της συσκευής κλήσης εμφανίζεται άμεσα στην οθόνη του δέκτη συνοδευόμενος από έναν ήχο ειδοποίησης. Έτσι, ο υπέυθυνος για την εξυπηρέτηση πελατών γνωρίζει προς τα πού πρέπει να κατευθυνθεί. Ο δέκτης μπορεί να είναι μία σταθερή οθόνη, αλλά μπορεί και να είναι ένας φορητός δέκτης (pager) που λειτουργεί με μπαταρία και φοριέται ως “ρολόι χειρός” ή τοποθετείται με κλιπ πάνω στα ρούχα.

Αντίστοιχα, το ίδιο σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για επικοινωνία μεταξύ διαφορετικών ατόμων του προσωπικού.

Ποιοι κλάδοι μπορούν να επωφεληθούν από ένα σύστημα κλήσης;

Ένα σύστημα τηλεειδοποίησης μπορεί να έχει μεγάλη αποτελεσματικότητα σε:

  • εστιατόρια και καφετέριες. Εξοπλίζοντας κάθε τραπέζι με μία συσκευή κλήσης, οι πελάτες μπορούν να καλέσουν το σερβιτόρο με άμεσο και διακριτικό τρόπο. Επιπλέον, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για σύνδεση με την κουζίνα, για ενημέρωση του προσωπικού όταν είναι έτοιμο το φαγητό.
  • ξενοδοχεία. Αντιστοίχως, ένα σύστημα τηλεειδοποίησης έχει εφαρμογή σε χώρους ξενοδοχείων που οι φιλοξενούμενοι μπορεί να χρειαστούν εξυπηρέτηση και βοήθεια, για παράδειγμα στο εστιατόριο του ξενοδοχείου, στην πισίνα ή το γυμναστήριο. Διατίθενται ακόμη και πλήρως αδιάβροχες συσκευές κλήσης.
  • σούπερ μάρκετ / μεγάλα καταστήματα λιανικής. Σε καταστήματα που η μεγάλη τους έκταση καθιστά πρακτικά αδύνατο το να βρίσκεται ένας υπάλληλος σε κάθε σημείο, ένα σύστημα κλήσης μπορεί να είναι η λύση για τη γρήγορη και ομαλή εξυπηρέτηση των πελατών. Ταυτόχρονα, με ένα τέτοιο σύστημα λύνονται ζητήματα διαχείρισης προσωπικού, καθώς ένας υπάλληλος μπορεί ανά πάσα στιγμή να καλέσει τον μάνατζέρ του.
  • νοσοκομεία και κλινικές. Υπάρχουν ειδικά συστήματα για κλήση νοσηλευτή, ιδανικά για την εύρυθμη εξυπηρέτηση και φροντίδα των ασθενών.
  • εργοστάσια. Ένα σύστημα τηλεειδοποίησης για βιομηχανική χρήση έχει τη δυνατότητα να μετράει αυτόματα τα προϊόντα στη γραμμή παραγωγής και να ενημερώνει το αρμόδιο τμήμα για προβλήματα ή ελλείψεις, συμβάλλοντας σημαντικά στην αύξηση της παραγωγικότητας.

Εκσυγχρόνισε σήμερα την επιχείρησή σου! Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα βρεις τεχνολογικά προηγμένα συστήματα κλήσης σερβιτόρου, εργαζόμενου, νοσηλευτή και πελατών.